ساندویچ پانل سقفی

جهت ارتباط و مشاوره رایگان با واحد فروش شرکت دلتا پانل و استعلام قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان با شماره  42544485-041 و 09141140792 در ارتباط باشید.

ساندویج پانل سقفی شش گام پلی یورتان ساخته شده از ورق گالوانیزه رنگی با ضخامت های 4، 5 و 6 سانتی متر می باشد. این ساندویج پانل شش گام، برای استفاده در سقف انواع سوله ها، سردخانه ها، کارخانجات و سالن های صنعتی، کلین روم ها، ساختمان های مسکونی، انواع سالن ها با کاربری آموزشی، نظامی و ورزشی، انواع مجتمع های موقت و دائم، کانکس ها، ویلا ها، ساختمان های سبک و پیش ساخته کاربرد دارد. برخلاف دیگر پانل های سقفی که عمدتا از نوع 5 گام هستند، این محصول علاوه بر این که هیج نوع هزینه اضافه ای را برای خریدار ایجاد نمی کند، ساندویج پانل سقفی دلتا پانل از نوع 6 گام است تا استحکام آن در برابر وزن برف در مناطق سرد سیر بیشتر باشد. عایق به کار رفته در این محصول از نوع پلی یورتان کلاس B2 با دانسیته kg/m3 2±40 می باشد که در این حالت ضریب انتقال حرارت آن برابر W/m2k 029/0 است. مواد پلی یورتان عایق حرارتی و عایق صوتی هستند و باکتری ها در آنها قابلیت رشد ندارند. ورق های به کار رفته در رویه ساندویچ پانل های سقفی عمدتا از نوع گالوانیزه رنگی به ضخامت mm 6/0-4/0 می باشد. اما نسبت به سفارش مشتری می توانند با ورق آلومینیوم به ضخامت mm 9/0-6/0، آلوزینگ، فویل آلومینیوم، ورق های PVC نیز تولید شوند. پانل های سقفی به صورت نر و ماده تولید می شوند که با پیچ به یکدیگر متصل می شوند. ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان با عرض مفید 1 متر تولید و عرضه می گردد. ضخامت، طول، نوع و رنگ ورق به کار رفته و تعداد پانل ها نسبت به نیاز پروژه به صورت سفارشی تولید می گردد. در صورت نصب اصولی پانل ها، ساختمان نهایی کاملا آب بند بوده و کاملا در برابر نفوذ برف و باران مقاوم خواهد بود. به دلیل نصب سریع و آسان با هزینه کمتر نسبت به مصالح سنتی، تولید کاملا سفارشی و تنوع مواد به کار رفته و ابعاد، هزینه نگهداری پایین، طول عمر ساختمان و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از این محصول علاوه بر حفظ ویژگی های مثبت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل انواع مختلفی دارد که در اینجا انتخاب ما از ساندویچ پانل برای سقف و دیوارها می باشد. ساندویچ پانل سقفی برای سقف با پوسته بالایی از ورق ذوزنقه ای ، فلز راه راه یا کاشی های سقفی فلزی. پانل های ساندویچ برای قسمت دیوارها که با اتصال زبان و شیار یا با اتصالات پنهان در دسترس هستند.

به عنوان عایق ، ما از فوم پلی اورتان یا پشم معدنی استفاده می کنیم. پانل های ساندویچی آکوستیک ما هم برای بام و هم برای دیوارها در دسترس هستند.

ساندویچ پانل سقفی با هسته فوم پلی اورتان عناصر عایق بسیار کارآمد هستند که به همان اندازه پوست بیرونی یک سقف ، برای عایق کاری و سقف داخلی عمل می کنند. عناصر ساندویچ پانل سقفی موجود به عنوان پروفیل های ذوزنقه ای ، راه راه و کاشی سقفی

عناصر ساندویچ پانل دیواری همان ویژگی های عناصر سقف را دارند. در سالن ها و ساختمان ها به عنوان دیوار یا سقف استفاده می شود. به صورت سیستم اتصال زبان و شیار یا با فیش های پنهان در دسترس است.


شرکت صنعت مهر ظفر تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل پلی استایرن در شمالغرب ایران بوده، جهت سفارش و خرید ساندویچ پانل ها برای نصب دیوار یا برای مونتاژ سقف داخلی می توانید با یک تماس بدون اینکه  هیچ هزینه ای داشته باشید و  ساندویچ پانل های مورد علاقه شخصی خود را از بین بسیاری از رنگ های RAL و پروفایل ورق ذوزنقه انتخاب کنید.

ساندویچ پانل سقفی، از ورق های آلوزینک و یا گالوانیزه استفاده می شود. 

پنل سقفی یک سازه(ساندویچ پانل پیش ساخته)مدرن می باشد که به عنوان پوشش سقف ساختمان ها و سالن های بزرگ صنعتی و … استفاده می شود.

مشخصات ساندویچ پانل سقفی چیست؟

مشخصه ویژه ساندویچ پانل سقفی، استحکام، سختی، عایق حرارتی و آبی و سهولت نصب آن می باشد. 

ساندویچ پانل سقفی با داشتن هسته عایق قوی از جنس پشم سنگ، پلی اورتان و یا پلی استایرن محصور شده در در روکش فلزی گالوانیزه بعنوان یک عایق حرارتی و صدایی خوب عمل می نماید.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی :

 انتخاب درست ساندویچ پانل سقفی بر اساس مکان مورد استفاده ، سازگاری محیطی آن و شرایط آب و هوایی منطقه، می تواند یک انتخاب عالی برای داشتن یک ساختمان مقاوم با طول عمر بیشتر باشد.

این نوع پانل برای پوشش سقف ساختمان ها و سالن ها، کارخانجات، سردخانه، اتاق تمیز، سالن های ورزشی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

ضخامت پانل سقفی معمولا بین 4 تا 10 سانتی متر در نظر گرفته می شود. تفاوت این نوع پانل با پانل دیواری، در نوع طراحی آن می باشد.

با توجه به اینکه مهم ترین نقش حفاظتی ساختمان در برابر باران و برف، مربوط به سقف ساختمان می باشد،

 بنابراین ساندویچ پانل سقفی بایستی به گونه ای طراحی شود که از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری نماید.

همپوشانی بین لبه های پانل ها با یکدیگر در هنگام نصب، این ویژگی نفوذناپذیری را بوجود می آورند.

خدمات نصب و فروش انواع ساندویچ پانل سقفی با هسته مرکزی از جنس پلی اورتان، پلی استایرن و پشم سنگ برای کاربردهای مختلف در شرکت ائل پانل برای کارفرمایان و مدیران پروژه ها ارائه می شود.

تیم فروش ما خوشحال خواهد شد که برای محاسبه مقدار مورد نیاز کمک کند و همچنین در مورد لوازم جانبی لازم مانند پیچ آب بندی ، گوشه های خارجی ، لبه های قطره ای و موارد دیگر به شما توصیه کامل کند.

جهت ارتباط و مشاوره رایگان با واحد فروش شرکت صنعت مهر ظفر  و استعلام ساندویچ پانل قیمت روز ، ساندویچ پانل فروش با شماره   6-04134216800 در ارتباط باشید. 

 

 

یکشنبه ۳۱-۰۱-۱۳۹۹
برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , ,