ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ پانل پلی استایرن چیست؟

شرکت صنعت مهر ظفر تولید کننده انواع ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل سردخانه و... می باشد و با بیشترین تنوع محصولات ،بزرگترین شرکت ارائه کننده ساندویچ پانل در شمالغرب کشور می باشد.

ساندویچ پانل پلی استایرن از جمله فراورده های بسیار پر کاربرد پتروشیمی می باشد، این نوع فوم ها در ظاهر سفید رنگ بوده و چیزی شبیه به بلور هایی ریز هستند. که در کنار یکدیگر توسط فشار بخار و حرارت منبسط شده اند. این نوع ساندویچ پانل ها علاوه بر آنکه در برابر رطوبت و صوت عایق می باشد می تواند از خود در برابر رشد باکتری ها و فاسد شدن مقاومت خوبی نشان دهند .

 

خط تولید ساندویچ پانل پلی استایرن:

فوم ساندویچ پانل پلی استایرن اولین بار در آلمان کشف شد، آلمانی ها این نوع فوم را در جنگ جهانی دوم برای ایجاد پل هایی که بر روی آب معلق می ماندند مورد استفاده قرار می دادند. اما امروزه با رشد روز افزون صنعت پتروشیمی کشور عزیزمان و با پیشرفت کشورمان در زمینه صنایع مختلف این نوع فوم در کشور خودمان تولید شده و در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد .


قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن:

انواع قدیمی تر این نوع فوم ها در برابر گرما و شعله های آتش به سادگی مشتعل می شدند، پس از ایجاد تغییراتی در ساختار مواد اولیه این نوع فوم ها, مقاومت آنها دربرابر گرما اندکی افزایش یافت و نمونه های جدید آن در برابر شعله مستقیم آتش فقط جمع می شوند و اصطلاحا آنها را نسوز معرفی می نمایند.فرایند تولید این محصول به صورت دیس کانتینیوس یا ناپیوسته می باشد.

تولید کننده ساندویچ پانل پلی استایرن:

♦ این محصول با توجه به کیفیت و کاربردهای بالایی که دارد.

♦ قیمت پایین تری نسبت به انواع ساندویچ پانل کلین روم دارای کیفیت مشابه دارد.

♦ این امکان وجود دارد که ساندویچ پانل پلی استایرن را در دانسیته های مختلفی تولید نمود.


مزایا و معایب ساندویچ پانل پلی استایرن:

این نوع فوم دارای فشردگی یا دانسیته کمتری نسبت به دیگر انواع فوم های پلی استایرن مورد استفاده در تولید ساندویچ پانل ها می باشد و برای مکانهایی که هدایت گرما وسرما در دیواره ها از مسائل مهم است این نوع ازساندویچ پانل ها توصیه نمی گردد.مگر در ضخامت های بسیار بالا به دلیل جنس ونوع تولید این نوع فوم ها ذرات آن به شکل گلوله های کوچک و بهم پیوسته می باشند که این مساله موجب می شود که در این نوع فوم پیوند ضعیف تری نسبت به ساندویچ پانل پلی یورتان وجود داشته باشد.

کاربرد انواع ساندویچ پانل پلی استایرن در ساختمان:

استفاده از فوم پلی استایرن به عنوان ماده عایق در بین لایه های محافظ ساندویچ پانل ها مانند تمامی دیگر مواد مورد استفاده در ایجاد ساندویچ پانل ها مزایا و معایبی دارد.ما در این بخش قصد داریم که شما را با پانل پلی استایرن آشنا کنیم تا اگر شما در صدد هستید که یکی از انواع پانل ها را برای ساخت و ساز خود انتخاب نمایید، بتوانید با در نظر گرفتن این نکات بهترین انتخاب ممکن را از میان محصولات متنوع موجود در این زمینه انجام دهید.

ساندویچ پانل پلی استایرن قابلیت تولید در اشکال مختلف را دارا می باشد :

♣فوم در قالب تحت پرس بخار قرار داده می شود تا شکل قالب در آید .

♣قالب های بزرگ را با استفاده از المنت های مختلف به فرم های دلخواه برش می دهند.

♣امکان تغییر ضخامت محصول به میلی متر به هر مقدار مورد نظر هنگام سفارش توسط مشتری دارد.

♣این نوع فوم وزن سبک تری نسبت به محصولات مشابه دارا می باشد.

جهت استعلام ساندویچ پانل قیمت روز ، ساندویچ پانل فروش  میتوانید با کارشناسان شرکت صنعت مهر ظفر  6-۳۴۲۱۶۸۰۰-041 در ارتباط باشید .

 برحسب نوع فعالیت خود بهترین مشاوره را از ما بخواهید . کارشناسان ما در هر زمان از روز تماس بگیرید آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشند.

 

یکشنبه ۳۱-۰۱-۱۳۹۹
برچسب ها: